marți, 26 iunie 2012

Trei ani

    În urmă cu trei ani am pus piciorul pentru prima oară în viaţă pe tărâmul Americii.
    Din acel moment viaţa mi s-a schimbat complet. Îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru extraordinarele experienţe trăite în aceşti ani.
    Am întâlnit oameni deosebiţi, mulţi mi-au devenit prieteni, şi am vizitat locuri ce îmi erau accesibile doar în poze şi filme.
    America poate fi într-adevăr un vis realizabil dacă ai aşteptări realiste, uiţi orice prejudecăţi şi concepţii formate în România, ai o atitudine modestă şi profiţi de orice oportunitate.
    Viitorul sună bine!

5 comentarii:

  1. Mai este un pic si o sa devii american citizen!
    Nu ti-e dor de Cluj, de pritenii de acasa, de parinti?!Si da, ai dreptate viitorul suna bine pentru tineri ambitiosi si norocasi ca tine !

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari tinere! la mai multi! .. vreau poza cu actele de cetatean american! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos ai analizat si concluzionat.

    RăspundețiȘtergere

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!