luni, 16 ianuarie 2012

Santa Cruz...spre Santa Barbara

    Am auzit de la foarte multa lume ca Santa Cruz e un loc foarte frumos. N-am avut pana acum ocazia sa merg acolo, insa parte a vizitei mele la Los Angeles, am facut un mic detur pe coasta Pacificului.
    Prima oprire, Santa Cruz. Drumul e spectaculos, cu serpentine printre munti, dealuri si paduri, cu privelisti care par rupte de realitate. Am surprins niste nori interesanti conducand si virand...


    La prima vedere, si eu am fost derutat ca poza ar fi intoarsa. Nu e :) Asa au fost norii, iar stalpul de lumina confirma acest lucru.
    Primul popas in Santa Cruz a fost la o cafenea pentru pranz. De ce cafenea si nu un restaurant sofisticat pe malul marii? Pentru ca moara de vant mi s-a parut mult mai cocheta si interesanta...si alegerea s-a dovedit a fi potrivita!


    Pe langa cafea, ceaiuri si prajituri, servesc mic dejun si sandwichuri la pranz. Ingredientele sunt locale iar legumele sunt din gradina proprie. Vedeta e sandwichul cu sunca de curcan, avocado si kaizer, pus la toast suficient cat sa fie putin crocant...


    Din pacate in perioada asta a anului e rece pentru plaja si baie, insa asta nu a impiedicat lumea sa se joace in nisip sau sa iasa cu iahturile in larg. Deja sunt obisnuit cu nisipul curat si fin, si cu apa de o culoare imbietoare...


    Punctul forte al drumului de astazi a fost insa autostrada 1, care serpuieste de-a lungul coastei Pacificului. Privelisti care iti taie rasuflarea presara acest drum intortocheat la tot pasul. Spre bucuria turistilor, exista peste tot puncte unde poti opri si admira cu veneratie aceste minuni ale creatiei...




    Cuvintele sunt de prisos si nu pot descrie ceea ce am vazut pe viu. Regretul a fost ca s-a innoptat prea repede pentru a putea admira totul...
    Drumul mi-a amintit de Cheile Bicazului la un moment dat, cu o singura deosebire: la salbaticia muntilor si a padurii, adauga valurile oceanului Pacific care se izbesc de coasta. Si tu esti la volan si vezi totul, multumind in gand ca ai privilegiul de a fi acolo.
    Pentru restul pozelor, putine din pacate, click aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!