sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Chicago

    Săptămâna trecută am fost invitat la nunta unui prieten în Chicago. În ciuda răcelii pe care am prins-o chiar cu o zi înainte să plec (recunosc, e cam ruşinos să te răceşti când afară sunt peste 16 grade Celsius...), m-am aventurat în frigul de pe cealaltă parte a Americii în speranţa că anticorpii mei vor lupta cu brio împotriva virusurilor.
    Rezultatul bătăliei nu a fost prea plăcut pentru organismul meu, din păcate, mai ales că am uitat să plec de acasă cu fular, căciulă şi mănuşi. Deşi am fost avertizat de cel puţin două persoane că ar fi bine să le am la îndemână...
    În ciuda acestor mici inconveniente, am avut aproape o zi timp să fac pe-a turistul în Chicago. Activitatea mea preferată într-un oraş nou!
    Am început prin a lua prânzul cu un coleg de muncă la etajul 95 în clădirea John Hancock, la "The Signature Room". Priveliştea a fost extraordinară, mai ales că nu era aglomerat şi am prins o masă chiar lângă geam...


     Nu se putea să nu urc pe cea mai mare clădire din Statele Unite: Willis Tower, sau Sears Tower cum s-a numit până nu demult. Sincer nu faima ei m-a tentat, şi nici numărul de etaje. Balconul de sticlă a fost obiectivul fixat în minte de aproape un an. Mi s-a părut extraordinară ideea şi un bun test pentru a vedea cât de frică îmi e de înălţime. Concluzia? Nu mi-e aşa de frică pe cum am crezut, deşi îţi taie respiraţia priveliştea din acele balcoane speciale de sticlă...



    E într-adevăr ceva unic şi inedit!
    Din păcate timpul a fost scurt şi ultimul obiectiv a fost Millenium Park. Mai precis, o anumită atracţie de acolo..."Poarta Norului" - Cloud Gate - sau "Bobul de fasole" cum mai e supranumită. Mi s-a părut întotdeauna foarte interesant conceptul, şi pe viu e şi mai frumos de văzut cum se reflectă cerul, clădirile şi turiştii încântaţi de sculptura de inox.




    Am auzit că primăvara Chicago e mult mai plăcut de vizitat. Iarna e prea frig iar vara e prea cald şi umed (sună tare familiar asta...New York cumva?). Prima impresie fiind pozitivă, sper că voi reveni acolo curând pentru a explora şi mai în detaliu oraşul. Pentru restul de poze, click aici.

3 comentarii:

  1. E f.f.frumos acolo...chiar sunt invidios un pic pe voi...America a fost si va ramine mereu...visul meu...VA admir mult pe totzi din comunitatea romaneasca.respect...Marius-MILANO.

    RăspundețiȘtergere
  2. Marius, multumesc mult pentru cuvintele frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. am fost si eu anul trecut, pe vreme buna cu soare, mi-a placut foarte mult. daca ti-a placut pe frig si racit cred ca merita sa dai o tura si cand o fi frumos

    RăspundețiȘtergere

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!