sâmbătă, 12 martie 2011

Pe gheaţă

   Am descoperit recent un patinoar artificial în Queens care e deschis tot timpul anului: City Ice Pavilion, în Long Island City. Dorindu-mi de când am venit aici să merg să patinez, dar mereu fiindu-mi prea lene sau zicând că Manhattan e prea departe şi prea scump, am profitat într-un final de o ofertă prin Groupon şi astăzi am mers acolo.
    Patinoarul e mare, unul din cele mai bune pe care am fost până acum. Gheaţa a fost curăţată înainte de a lăsa lumea să intre. A fost relativ plin, în principal o grămadă de copii, mulţi veniţi în grup cu şcoala. O oră întreagă am patinat, fără să fac pauză. Da, am căzut de câteva ori, trebuie să recunosc, însă ţinând cont că de peste 2 ani nu am mai patinat, eu zic că m-am descurcat foarte bine!
    Regret acum că nu am ştiut mai de dinainte de acest patinoar. E ieftin ($10 în timpul săptămânii, $13 în weekend, patine incluse), foarte bine amenajat şi amplasat convenient. Dacă în următoarele 2 săptămâni e cineva din New York care vrea să meargă, să-mi dea de ştire că mă înscriu şi eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!