vineri, 25 martie 2011

Muzeul figurinelor de ceară

    Una din cele mai renumite atracţii din Times Sq. m-a prins şi pe mine în mreje astăzi, în încercarea mea de a mai bifa ceva pe lista "de făcut în New York": muzeul figurinelor de ceară Madame Tussaud's.
    Ca orice atracţie din zona aia, biletul de intrare e destul de piperat, aproape $38 cumpărat de la ghişeu (sau $30 online), cu opţiunea de a experimenta "tot".
    Prima încăpere e foarte interesant amenajată: o petrecere a starurilor de la Hollywood:


    Evident, cele mai căutate vedete sunt Brad Pitt şi Angelina Jolie, deşi eu am fost plăcut surprins să-l văd pe Patrick Stewart retras într-un colţ:


    Mi-a plăcut mult aranjarea pieselor şi cadrele alese, net superioare unei expoziţii asemănătoare la care am fost cu mulţi ani în urmă în Cluj. Deşi explicabil totuşi, ţinând cont că Madame Tussaud's e una permanentă.
    Printre personajele pe care mi-a făcut plăcere să le văd s-a numărat Pablo Picasso, Albert Einstein şi ...


...da, Bill Gates :)
   În preţul biletului e inclus de asemenea şi accesul la cinematograful 4D. Nu am să stric surpriza explicând în detalii ce s-a întâmplat acolo la vizionarea unei versiuni scurte din "Vrăjitorul din Oz", dar vă asigur că e interesant şi nu e ceva ce se vede/simte la un cinema normal :)
    Per total, deşi scump, a meritat vizita, mai ales că aproape 2 ore nu m-am plictisit chiar deloc. Net superior faţă de Ripley's din punctul meu de vedere!
    Toate pozele de azi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!