vineri, 11 martie 2011

Lion King

    Săptămâna aceasta mi-am îndeplinit încă un vis avut de când am păşit în America: acela de a merge la un musical pe Broadway.
    După ce am citit multe articole, pentru a alege piesa potrivită, m-am decis la Lion King. Povestea clasică a puiului de leu, Simba, transpusă pe scenă, a fost extraordinară. Recunosc că am avut puţine emoţii, dacă îmi va plăcea acest gen de artă, însă decorurile, personajele, muzica şi povestea s-au împletit atât de armonios, încât simţeam că fac parte din ceea ce se petrecea pe scenă.
    Părţile cele mai haioase au fost în opinia mea cele în care apăreau Timon şi Pumbaa. Evident, nu putea lipsi cântecul "Hakuna matata", pe care de câteva zile nu mi-l pot scoate din cap :)
    Biletul, la orchestră, a costat aproximativ $140. Sala a fost plină, iar la final toata lumea a aplaudat artiştii minute în şir în picioare.
    Cu adevărat pot spune că nu m-am săturat de spectacol şi că l-aş revedea oricând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!