luni, 17 ianuarie 2011

Rapunzel şi Johnny Rockets

    Ieri am fost din nou la film la cinema. Păstrând regula că merg doar la filme proiectate în 3D sau IMAX, am ales povestea încâlcită Tangled. Nu e unul din cele mai noi filme ale sezonului, însă dacă nu l-aţi văzut până acum, îl recomand cu căldură, fiind o poveste plină de umor, romantică şi care ieri la final s-a lăsat cu aplauze în sală...



    Cu stomacul gol am mers apoi la Johnny Rockets. Am fost prima oară la acest diner specific american, şi mi-a plăcut mult. Interiorul recreează atmosfera restaurentelor americane din anii '50, fiind decorat cu reclame la Coca-Cola vechi, tonomate individuale şi scaune şi mese cam ca şi în poza de mai jos:


    Am avut parte şi de o surpriză: la un moment dat cineva dă muzica mai tare la celebra melodie "Loco-Motion" şi toţi chelnerii se aliniază în mijlocul localului şi încep să danseze şi să cânte...Din păcate am fost prea absorbit de spectacol şi nu am făcut poze sau filmuleţ, dar am găsit ceva asemănător:



    Am comandat nişte patty melt, un fel de burgeri în pâine prăjită:


    şi un shake de căpşuni şi banane absolut delicios...


...plin de fructe, iar paharul din poză venea împreună cu recipientul metalic în care a fost preparat...unde mai era încă de două ori pe-atâta conţinut...
    Am să mai trec pe acolo cu siguranţă, mi-a plăcut mult servirea, produsele, atmosfera... Data viitoare când mai merg la film, bineînţeles!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!