duminică, 23 ianuarie 2011

MET

    Am ajuns, în sfârşit, şi la MET! ....cu alte cuvinte, Metropolitan Museum of Art.
    Am avut parte de un tur cu un ghid, focalizat doar asupra Greciei şi Romei antice. E prima oară când vizitez un muzeu însoţit de ghid, şi pot să zic că mi-a plăcut la nebunie! Stau acum şi mă întreb oare de ce nu am făcut până acum asta...deşi cam ştiu eu de ce, cuvântul începe cu zg...
    Nu prea am multe de scris legat de ce am văzut: nu am fost niciodată un expert în istorie şi artă, aşa că nu pot să descriu în detaliu lucrurile văzute. Sunt mândru însă că nu m-am plictisit deloc în timpul turului (ba chiar l-am considerat foarte captivant) şi că experienţa a fost extraordinară.
    Mi s-a deschis apetitul pentru acest muzeu, şi de-abia aştept să revin ca să vizitez şi alte secţiuni, însoţit cel puţin de un ghid audio :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!