vineri, 29 ianuarie 2010

Waffles anyone ?

    Mi-am dorit sa mananc de ani de zile waffle / goffre pana sa ma satur. Insa nu prea imi placeau cele ce erau in comert in Romania, pentru ca erau ambalate si nu foarte proaspete.
    Nu puteam rata asadar ocazia de a imi procura un aparat de facut waffles aici ! Iar spre bucuria mea, am avut sansa sa comand gratuit unul, gratie unui program de recompensare al clientilor de la una din bancile unde am cont.
    Aparatul in actiune arata cam asa :

 

   Aparat avem...mai lipseste o reteta pentru compozitie ! Si ca de obicei, m-a salvat Teo cu o reteta delicioasa. Produsul final :

 

nu arata prea bine, inca sunt incepator. Mai trebuie sa exersez cateva dimineti pentru a-mi iesi waffle-urile ideale :) 
   Important e ca la gust au iesit excelente (in ciuda faptului ca nu am cantar de bucatarie, toate masuratorile le-am facut cu o cana si cu google) si ca am pus destule calorii in seara asta ! Noroc ca ma apuc de fitness de saptamana viitoare ;)

4 comentarii:

  1. esti norocos!!!!!!!!! noi trebuie sa mergem prin hyermarketuri daca vrem sa mancam, ca acolo face proaspete cu dif toping-uri!!!!!!!!!! pune prin curier 2-3 si trimite in constanta!!(dupa ce mai exersezi reteta:D )

    RăspundețiȘtergere
  2. Dane!!!!!
    ma termini cu jurnalul asta al tau!!!! numai de mancare vorbesti si eu is inca la dieta!!!!
    Waffe-urile alea arata asa de bine ca imi vine sa imi bat barbatul pana face si el asa ceva ( ca si in povestea cu mosul si baba ).
    poate daca povesteai numai si nu puneai si poze era altceva..dar asa is terminata.
    Am slabit pana acum 9 kg si daca mai vorbesti mult de mancare abandonez dieta si le pun la loc!!!!
    claudia

    RăspundețiȘtergere
  3. Miaaaam ce bine arataa.
    Astept sa me servesti si pe mine ;;)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. oh shit, 100gr de moarte alba ai pus in alea? :D

    RăspundețiȘtergere

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!