miercuri, 2 decembrie 2009

ce mai gatim

Desi saptamana trecuta am fost foarte suparat ca a trebuit sa muncesc 4 ore extra (vineri si sambata m-au sunat de la munca daca pot sa merg de la 10 seara in loc de 12, sa acopar ultima parte din tura unui coleg ce e in concediu), pana la urma a fost bine ca am primit o zi libera in schimb. Yeeeey ! Sau ca sa fiu la obiect, o noapte libera :)
Asadar au fost niste zile numai bune de a gati. Luni un sos simplu pentru paste : ceva "sos bolognese" cu carne tocata de vita, suc de rosii, ceapa calita si usturoi pisat. Delicios !
Iar ieri reteta mea preferata de pui cu alune si ... tiramisu !
Am avut neplacuta surpriza sa constat ca ingredientele de baza pentru tiramisu - branza mascarpone si piscoturi - sunt o raritate pe la supermarketurile de la mine din cartier. Bineinteles ca m-am amuzat putin cand am vazut ca piscoturi se traduce prin "ladyfingers", dar nici cu termenul asta nu am avut sanse sa intreb daca exista de vanzare. De mascarpone nici nu mai vorbesc. Si totusi...am avut placuta surpriza sa gasesc un magazin alimentar cu specific italienesc foarte aproape de casa (trecusem de atatea ori pe langa el, dar nu are afara niciun indiciu ca ar vine produse de la macaronari). Unde stomacul meu a tresarit de bucurie cand am vazut pe rafturi piscoturi si crema de branza mascarpone . Yummy ! Si la casa am avut o surpriza . 400 de grame de piscoturi si 500 grame de mascarpone m-au costat 13$ .Mult, zic eu. Dar tinand cont ca am facut o prajitura asa de delicioasa, a meritat :)
Cine vine la niste paste cu sos bolognese si un mascarpone ? E ora pranzului !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!