duminică, 22 noiembrie 2009

Cina la Panera

   De mai bine de o luna mi-am facut un obicei duminica seara de a-mi rasfata stomacul cu o cina la Panera .
   Prima oara am incercat acest local prin septembrie, in Princeton.  Am fost foarte placut surprins de ineditul localului, de meniul variat si aparte. Si mi-am zis ca trebuie sa caut si in New York. Si am gasit, nu foarte departe de mine, iar de atunci sunt un client fidel in fiecare saptamana.
   Ce mananc eu de obicei, sunt supele-crema delicioase, combinate fie cu jumatate de sandwich sau salata. Supa preferata e, de departe, cea de ceapa. Inainte sa o gust am strambat si eu din nas, dar e extraordinar de buna, cremoasa, cu crutoane si fulgi de branza pe deasupra. Nici nu simti ceapa, doar o aroma deosebit de gustoasa. Am mai incercat supa de rosii si cea de broccoli, ambele foarte inedite.
   Din meniul "You pick two"  , pe langa supa, de obicei testez sandwichurile. Sunt facute "ca acasa", ingrediente proaspete si painea preparata in cuptoarele proprii (nu degeaba se numeste Panera Bread), abia scoasa din cuptor.
   Astazi am incercat ceva nou : supa de ceapa in bol de paine, si o salata de pui "Fuji", cu rosii, nuca, branza cu mucegai, si inca alte verdeturi ce nu le-am recunoscut :)



 Iar de baut, un ceai delicios cu zahar brun.
 Total : $10 , ceea ce nu mi se pare deloc scump tinand cont ca totul e preparat pe loc si am mancat pe saturate.
 Pe langa mancarea buna, ambele localuri (cel unde merg eu si cel din Princeton) sunt extrem de dragute, linistite (e o muzica relaxanta in surdina) si cochete. E plin de studenti care stau cu orele si invata, isi fac temele si se dau pe internetul oferit gratis prin wireless de magazin.
 Recomand oricui are ocazia sa treaca pe langa Panera sa intre si sa incerce !

2 comentarii:

  1. Mmmmm .... ce bine arata! pentru 10$ este destul de multa mancare !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. vezi ca te ingrasi... ne faci aci pofta.. lasa ca si noi avem, ciorba de fasole cu ciolan in pita,
    jumari, cu carnaciori de pleshcoi, etc...
    btw, am invitatii la googlewave's, vrei ?

    RăspundețiȘtergere

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!