luni, 17 august 2009

New York Aquarium

Dupa cum am scris acum cateva zile, am inceput "maratonul" vizitelor prin New York.
Astazi am mers la Acvariul din New York .
Destul de aproape de mine, am ajuns pe o vreme torida la o plaja minunata si mare .Cu siguranta cat de curand o sa petrec o zi si acolo ;)
Pretul unui bilet - 13$ .
Acvariul nu e extrem de mare,insa suficient de spatios incat sa nu te plictisesti pret de cateva ore. Foarte multe acvarii, specii de pesti exotici dar nu numai, animale marine mari - totul au facut sa treaca timpul fara sa imi dau seama .
Bulina neagra pentru conducere - lipseau cu desavarsire informatiile despre speciile de pesti pe foarte multe acvarii ! In schimb,foarte multi angajati care sareau la orice intrebare ai avea si te ajutau foarte amabili .
Ca si la noi, exista si spectacole deschise publicului cu reprezentatii haioase facute de ingrijitori/dresori impreuna cu foci, rechini si .. atat. Fara delfini. Nu au delfini deloc ! Au rechini, pinguini, foci - de multe feluri, dar delfini nu !
Chiar nu imi pot imagina un spectacol deschis publicului la un acvariu fara delfini !Poate sunt eu mai old-fashioned si ma gandesc la acvariul din Constanta, dar totusi ...
Poze de la iesirea de azi pe galeria picasa .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!