miercuri, 15 iulie 2009

Plimbare in Crocheron Park

Dupa cum mi-am propus ieri, astazi am mers in plimbare prin alt parc din apropiere : Crocheron Park, situat foarte aproape de bloc si cu vedere directa la Golful Little Neck .
E mai mare decat Bowne Park si iti inspira aceleasi sentimente de liniste si relaxare in natura .
Partea cea mai frumoasa e ca la capatul parcului este un pod care trece peste autostrada si care te aduce in fata unei privelisti albastre mirifice : Little Neck Bay ,un golf unde am mai fost chiar in primele zile de la sosirea in State .
Sper sa am ocazia candva sa dau o tura cu un iaht pe acolo,mmmm :)
Poze de astazi, aici .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog semnaţi-vă dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc!